Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Karpenko V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Lazariev V. G. Analysis of some aspects of microorganisms application for inorganic and minerals treatment [Електронний ресурс] / V. G. Lazariev, A. V. Drazhnikova, V. I. Karpenko. // Проблеми екологічної біотехнології. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peb_2014_1_6
| 2. |
Ageev E. V. Studing Tungsten-containing Electroerosion Powders and Alloys Synthesized from Them [Електронний ресурс] / E. V. Ageev, E. V. Ageeva, V. Yu. Karpenko, A. S. Osminina // Журнал нано- та електронної фізики. - 2014. - Т. 6, № 3. - С. 03049-1-03049-3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnef_2014_6_3_51 The results of the X-ray spectral microanalysis of the powder obtained using electroerosion dispersion of tungsten-containing wastes in distilled water, and the alloy powder synthesized from this powder are presented in the article. It is shown that the basic elements both in the powder obtained using electroerosion dispersion of tungsten-containing wastes in distilled water and in the synthesized alloy are tungsten, molybdenum, iron, oxygen and carbon.
| 3. |
Karpenko V. P. Eco-friendly sources of alternative energy in Ukraine [Електронний ресурс] / V. P. Karpenko, O. L. Burlyai // Вісник Уманського національного університету садівництва. - 2014. - № 2. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vumnuc_2014_2_27
| 4. |
Karpenko V. Economy’s agricultural sector potential in Ukrainian energy self-sufficiency forming [Електронний ресурс] / V. Karpenko, O. Burliai, I. Mostoviak // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 155. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_155_13
| 5. |
Karpenko V. Ukrainian gardening market trends under globalization [Електронний ресурс] / V. Karpenko, O. Burliai, A. Burliai, M. Mostovyak // Економічний часопис-ХХІ. - 2016. - № 161. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2016_161_13
| 6. |
Raskin L. Calculation of throughputs of intermediate centers in three-index transportation problems [Електронний ресурс] / L. Raskin, O. Sira, V. Karpenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 3(4). - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_3(4)__6 Розглянуто транспортну задачу лінійного програмування з проміжними центрами, коли значення пропускної здатності проміжних центрів не задані. Поставлено задачу розрахунку раціонального розподілу сумарної пропускної здатності з метою мінімізації середнього значення транспортних витрат. Запропоновано ефективні методи розв'язання цієї задачі.
| 7. |
Karpenko V. P. Introduction history of species and varieties of genus Iris L. in Ukraine against the background of global trends [Електронний ресурс] / V. P. Karpenko // Вісник Уманського національного університету садівництва. - 2015. - № 2. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vumnuc_2015_2_23
| 8. |
Prokopiuk V. Yu. Influence of native and cryopreserved placental derivatives on the splenocyte functional characteristics in vitro [Електронний ресурс] / V. Yu. Prokopiuk, O. V. Falko, V. G. Karpenko, O. V. Chub, O. O. Loginova // Вісник проблем біології і медицини. - 2018. - Вип. 2. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2018_2_53
| 9. |
Vasilev A. N. Modeling of bacterial chemotaxis in a medium with a repellent [Електронний ресурс] / A. N. Vasilev, V. O. Karpenko // Ukrainian journal of physics. - 2018. - Vol. 63, № 9. - С. 802-808. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukjourph_2018_63_9_6
| 10. |
Karpenko V. Noise as an indirect criterion for evaluating the critical speed of vehicle tire at hydroplaning [Електронний ресурс] / V. Karpenko, K. Masliaiev // Автомобильный транспорт. - 2017. - Вып. 41. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2017_41_3 Розглянуто альтернативний метод визначення критичної швидкості кочення автомобільних шин з різними рисунками протектора при гідроплануванні. Вказаний метод базується на реєстрації шумовипромінювання шини під час руху по мокрому дорожньому покриттю.
| 11. |
Hospodarenko H. M. Characterization of amino acid content of grain of new wheat varieties and lines [Електронний ресурс] / H. M. Hospodarenko, V. P. Karpenko, V. V. Liubych, V. V. Novikov // Agricultural science and practice. - 2018. - № 3. - С. 12–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/asp_2018_3_4
| 12. |
Putsenteilo P. R. Trajectory of marketing function ‒ from traditions to innovations [Електронний ресурс] / P. R. Putsenteilo, V. M. Nyanko, V. L. Karpenko // European journal of management issues. - 2018. - Vol. 26, № 3-4. - С. 103-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumi_2018_26_3-4_6
| 13. |
Yaris V. Research of stability of geometric parameters of wood under the moisture action [Електронний ресурс] / V. Yaris, V. Ved, S. Zybaylo, O. Chaban, V. Karpenko // Технологический аудит и резервы производства. - 2020. - № 3(1). - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2020_3(1)__9
| 14. |
Karpenko V. P. Microbiota in the Rhizosphere of Cereal Crops [Електронний ресурс] / V. P. Karpenko, S. P. Poltoretskyi, V. V. Liubych, D. M. Adamenko, I. S. Kravers, R. M. Prytuliak, V. S. Kravchenko, N. I. Patyka, V. P. Patyka // Мікробіологічний журнал. - 2021. - Т. 83, № 1. - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MicroBiol_2021_83_1_4
| 15. |
Prokopyuk V. Yu. Experience in Clinical Application of Cryopreserved Placental Derivatives: Cells, Tissue, Membranes, Extract, and Cord Blood Serum [Електронний ресурс] / V. Yu. Prokopyuk, V. G. Karpenko, M. V. Shevchenko, R. A. Safonov, N. M. Pasieshvili, V. V. Lazurenko, O. S. Prokopyuk // Innovative biosystems & bioengineering. - 2020. - Vol. 4, no. 3. - С. 168-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ibb_2020_4_3_7
| 16. |
Karpenko V. O. Determining the starting time of car movement to stabilize the internal pressure and the temperature in the tires [Електронний ресурс] / V. O. Karpenko, D. V. Kaps’kyy, N. V. Rudenko, E. Ye. Neskreba // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 48. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_48_6 Проблема безпеки дорожнього руху не втрачає своєї актуальності й на сьогодні. Стан та експлуатаційні характеристики шин суттєво впливають на безпеку руху автомобільного транспорту. На жаль, не завжди дотримуються вимог розробників щодо контролю тискув шинах. Але нині деякі сучасні автомобілі обладнані різноманітними системами контролю та навіть корегування внутрішнього тиску в шинах. Однак існують відносно невеликі проміжки часу, протягом яких тиск і температура в шині різко змінюються, а отже, змінюються й інші її експлуатаційні характеристики та властивості, зокрема під час зміни погодних умов змінюється стартовий рух автомобіля. І тоді додатковий контроль тиску в шинах є необхідним. Мета роботи - у процесі експериментальних досліджень отримати залежності зміни температури та тиску в середині шини від часу руху автомобіля. Визначено стартовий період часу руху автомобіля до стабілізації тиску та температури в досліджуваних шинах. Використано методику стендових випробувань шин у лабораторії та випробувань за дорожніх реальних погодних умов на автомобілі. Грунтуючись на числовому обробленні результатів експерименту, були отримані залежності, за допомогою використання яких можна визначити приріст температури та тиску в шинах в режимі стартового руху автомобіля. Здійснено аналіз наукових публікацій з цієї тематики. Визначено час від початку руху автомобіля до стабілізації температури та внутрішнього тиску в шинах, також визначено приріст температури та тиску в середині шини за цей період. Запропоновано методику визначення стартового часу автомобіля до стабілізації внутрішнього тиску та температури. Вперше запропоновано методику аналізу температури та внутрішнього тиску в шинах в режимі стартового руху автомобіля, що дозволяє отримати залежності без додаткових експериментальних досліджень. Використовуючи отримані залежності для певних шин та за різних погодних умов, можна прогнозувати зміну тиску в шинах в стартовому режимі руху автомобіля, а отже, вносити корективи цієї величини в разі необхідності, що позитивно вплине на безпеку автомобільного транспорту.
| 17. |
Skirkouski S. V. Research of the factors influencing the operational performance of urban public transport [Електронний ресурс] / S. V. Skirkouski, U. M. Sedziukevich, V. O. Karpenko, S. V. Svichynskyi // Автомобільний транспорт. - 2021. - Вип. 48. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2021_48_7 На сьогодні не існує універсального підходу до оцінювання ефективності функціонування міського громадського транспорту (ГТ), і для оцінювання витрат на експлуатацію ГТ та якості обслуговування пасажирів використовуються різні методи. Це робить актуальним розроблення цільової функції, яка б слугувала альтернативою наявним та дозволила б оцінити витрати перевізника та пасажирів і знайти баланс між інтересами цих сторін перевізного процесу. Таку альтернативну функцію можна використовувати для організації пасажирських перевезень, удосконалення управління транспортними підприємствами та оптимізації їх витрат. Це завдання є актуальним, оскільки нова цільова функція дасть змогу вдосконалити методи організації роботи ГТ в містах та підвищити якість транспортного обслуговування міського населення. Мета роботи - новий підхід до оптимізації витрат на роботу громадського транспорту потрібно перевірити на придатність для використання в плануванні транспортного обслуговування пасажирів та організації роботи підприємств перевідників. Розроблена цільова функція була отримана в наслідок аналізу економічних та соціальних факторів, що впливають на ефективність роботи міського ГТ. Використання розробленої функції дозволяє знайти оптимальні значення складових витрат пасажира ГТ та перевізника. Отримана функція дозволяє зменшити витрати від неоптимального використання місткості транспортних засобів ГТ, неоптимального призначення транспортних засобів на маршрути та нераціональної організації їх роботи. Результати дослідження уточнюють керовані та некеровані фактори, що впливають на роботу системи ГТ.
| 18. |
Anchishkin D. Phase diagram of the selfinteracting particle antiparticle boson system [Електронний ресурс] / D. Anchishkin, V. Granotovskyy, D. Zhuravel, V. Karpenko // Journal of physics and electronics. - 2021. - Vol. 29(1). - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphel_2021_29(1)__3
| 19. |
Anchishkin D. Relativistic selfinteracting particle-antiparticle system of bosons [Електронний ресурс] / D. Anchishkin, V. Granotovskyy, D. Zhuravel, V. Karpenko // Journal of physics and electronics. - 2020. - Vol. 28(2). - С. 3-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphel_2020_28(2)__3
| 20. |
Karpenko V. Indirect assessment of the rolling resistance of a car tire in the starting mode of motion [Електронний ресурс] / V. Karpenko, O. Voropay, E. Neskreba // Автомобільний транспорт. - 2022. - Вип. 50. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2022_50_3 Від стану шин та правильного їх вибору залежно від погодних умов, насамперед, залежать показники багатьох експлутаційних властивостей автомобіля. Внутрішній тиск і температура шини збільшуються в процесі руху, внаслідок чого здійснюється значний вплив на опір коченню шини. При високих значеннях коефіцієнта опору коченню насамперед збільшується витрата палива, підвищується знос шини і т.д. Важливо знати, як змінюється коефіцієнт опору коченню в стартовий період руху. Мета роботи - визначення часу стартового рухудля конкретних автомобілів. За допомогою отриманих залежностей внутрішнього тиску і температури шини від часу необхідно оцінити, як змінюється коефіцієнт опору коченню. В результаті проведення експериментальних досліджень, на автомобілях, оснащених шинами різних типорозмірів та сезонності, отримані залежності тиску та температури матеріалу шини у трьох точках (протекторна зона, плечова частина та боковина). Використовуючи результати експерименту, а також грунтуючись на залежностях, представлених у наукових працях, присвячених вивченню експлуатаційних характеристик автомобільних шин, проводиться непряма оцінка коефіцієнта опору коченню під час руху у стартовому режимі. Встановлено величину приросту внутрішнього тиску газового наповнювача у шині та визначено час стартового руху для досліджуваних автомобілів. Найбільш інтенсивне зростання температури спостерігається в плечовій зоні шин. Температура поверхневого шару зимових шин збільшується менше ніж літніх, відповідно рух на зимових шинах є більш безпечним при температурах близьких до 0<$E symbol Р>C і нижче. Представлено методику непрямої оцінки опору коченню автомобільної шини під час руху у стартовому режимі (на "холодних" шинах), тобто, знаючи, як змінюється, внутрішній тиск повітря і температура шини, можна прогнозувати зміну коефіцієнта опору коченню. Використовуючи залежності, отримані в результаті непрямої оцінки опору коченню автомобільних шин, можна судити про величину коефіцієнта опору коченню, не вдаючись до експериментів. Підтверджується загальновідоме твердження, що необхідно проводити своєчасну заміну літніх шин на зимові (коли температура довкілля може досягати +5<$E symbol Р>C і нижче), цим можна значно підвищити безпеку дорожнього руху.
| | |
|
|